Aflevering

Aflevering

Alle bestellingen die bestemd zijn voor Nederland, worden door de traceerbare koeriersdienst Hermes afgeleverd.

Alle bestellingen die bestemd zijn voor Nederland, worden door de traceerbare koeriersdienst Hermes afgeleverd.

Ons doel is om al onze afleveringen binnen 7 werk dagen vanaf de dag van de bestelling bij u te laten arriveren, tenzij anders aangegeven.

Let u alstublieft wel op dat wanneer u meer dan één product bestelt, het mogelijk is dat u meerdere afleveringen kunt krijgen, omdat het van verschillende leveranciers kan komen.

Standaard bezorgkosten zijn € 5.95 voor het eerste artikel, als u meer varianten van hetzelfde artikelnummer bestelt, dan blijven de standaard bezorgkosten van € 5.95. Dit geldt ook als u hetzelfde artikel meer dan een keer heeft besteld. De bezorgkosten blijven hetzelfde.

Bezorgkosten voor extra bestelde artikelen zijn € 1.40 per artikel. Dit geldt dus alleen als het artikel dat u heeft besteld een ander artikelnummer heeft.

Als u een e-mail adres aan ons heeft gegeven, dan krijgt u een bevestiging van uw verzending, en een link die u kunt gebruiken om de progressie van uw levering te volgen.

Hochanda Freedom Abonnement

Als u regelmatig wilt bestellen, dan kunt u genieten van de onbeperkte gratis bezorging, en de bezorgkosten vermijden. Dit geldt voor al uw bestellingen vanaf de maand dat uw HOCHANDA FREEDOM Abonnement geldig is. Zolang uw abonnement geldig is, kunt u genieten van onbeperkte gratis verzending naar Nederland.
Een Freedom Membership Abonnement kost € 14.97 per maand.

Abonnementhouders ontvangen extra voordelen zoals 20% korting op veel artikelen, en een maandelijkse nieuwsbrief met al onze acties en voordelen. 

Heeft u een vraag over uw Freedom Membership Abonnement, dan kunt u onze Nederlandstalige call center bellen en met een van onze medewerkers spreken, die u graag van dienst willen zijn.
UK call center is open van 07.00 tot 15.00
Telefoon nummer: 085 208 6060 (Lokaal tarief).

Buitenlandse bezorgingen

Wij bezorgen onze producten wereldwijd naar 20 landen!

Heeft u een bestelling die u buiten Nederland wil laten bezorgen, of misschien een cadeau dat u naar een familielid wilt sturen? Dat kan!

Wij bezorgen naar 20 landen inclusief Oostenrijk, België, Bulgarije, Denemarken, Finland, Frankrijk Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk!

Voor buitenlandse bezorging gebruiken wij verschillende koeriersdiensten zoals Hermes, DPD, Royal Mail en andere lokale bezorgdiensten die standaard gebruikt worden bij Buitenlandse bezorgingen. Ons doel is om al onze afleveringen binnen 7 werkdagen vanaf de dag van de bestelling bij u te laten arriveren, tenzij het anders beschreven staat. Let u alstublieft wel op dat wanneer u meer dan één product bestelt, het mogelijk is dat u meerdere afleveringen kunt krijgen, omdat het van verschillende leveranciers kan komen.

Heeft u meerdere artikelen besteld, dan kan het zo zijn dat ze op verschillende dagen arriveren, omdat het van meerdere leveranciers kan komen.

Buitenlandse bezorgingskosten verschillen van land tot land. Zie de lijst onderin.

Standaard bezorgkosten zijn € 5.95 voor het eerste artikel, en als u meerdere varianten van hetzelfde artikelnummer bestelt, dan blijven de standaard bezorgkosten van € 5.95 staan. Dit geldt ook als u hetzelfde artikel meer dan één keer heeft besteld. Deze bezorgkosten blijven hetzelfde.

De Standaard bezorgkosten zijn voor het eerste artikel, en als u meerdere varianten van hetzelfde artikelnummer bestelt, gelden de standaard bezorgkosten voor één artikel.

Bezorgkosten voor extra bestelde artikelen kost maar € 1.40 per artikel. Dit geldt dus alleen als het artikel dat u heeft besteld een ander artikelnummer heeft dan de eerste

location

Standard Delivery Charge (€)

AUSTRIA

€ 9.99

BELGIUM

€ 9.99

BULGARIA

€ 9.99

DENMARK

€ 9.99

FINLAND

€ 9.99

FRANCE

€ 9.99

GERMANY

€ 5.95

GIBRALTAR

€ 9.99

GREECE

€ 9.99

IRISH REPUBLIC

€ 9.99

ITALY

€ 9.99

LUXEMBOURG

€ 9.99

MALTA

€ 9.99

MONACO

€ 9.99

NORWAY

€ 9.99

POLAND

€ 9.99

PORTUGAL

€ 9.99

SPAIN

€ 9.99

SWEDEN

€ 9.99

SWITZERLAND

€ 9.99

UNITED KINGDOM

€ 4.98

Terug Sturen

Wij van HOCHANDA begrijpen dat u soms een bestelling terug wilt sturen.

Onder de Consumer Contracts Regulations 2013 heeft u het recht om een bestelling te annuleren. Dit kan telefonisch zowel als online gedaan worden. U krijgt uw geld dan ook gewoon terug.

Als u een artikel wilt retourneren, neemt u dan contact op met de HOCHANDA Customer Returns Afdeling voor een bevestiging.

De Klanten Service Afdeling is bereikbaar op 085 208 6060 of u kunt een e-mail sturen naar [email protected]

Ongewenste of Ongeschikte Artikelen

HOCHANDA biedt u 14 dagen bedenktijd aan vanaf de datum dat de bestelling bij u aankomt. Als u bestelling meerdere malen wordt bezorgd, dan begint de 14 dagen bedenktijd op het moment dat u uw laatste bezorging ontvangt.  

Teruggestuurde artikelen moeten in de originele verpakking zijn verpakt en in goede staat zijn, om te kunnen worden verkocht, en worden op uw kosten teruggestuurd. Wanneer HOCHANDA de artikelen in ontvangst neemt met de bijhorende aankoopbon, en de artikelen zitten in de originele verpakking en zijn in goede staat, dan zult u het volledige aankoopbedrag terug krijgen.

Ook wanneer een artikel naar HOCHANDA terug wordt gestuurd en het blijkt niet in de goede staat te zijn om te kunnen verkopen, dan zal HOCHANDA alle rechten behouden om de terugbetaling te weigeren, en zal het artikel naar de klant terug worden gestuurd.

HOCHANDA behoudt alle rechten om de teruggestuurde artikelen te weigeren, zonder bevestiging van Hochanda, of op artikelen die buiten de 14 dagen bedenktijd worden teruggestuurd.

Defecte of beschadigde artikelen

Als u een artikel ontvangt dat beschadigd, foutief of incompleet is, dan zal HOCHANDA het product voor u vervangen, of uw geld terug geven. Ook zal HOCHANDA de verzendkosten van de retour betalen.

Als u een bestelling wilt annuleren voordat het wordt bezorgd, neemt u dan snel contact op me HOCHANDA Customer Services. Dit kunt u via de telefoon doen of via email.

Als u een beschadigd artikel ontvangt, moet u binnen 30 dagen na het ontvangen van het product contact opnemen met HOCHANDA. HOCHANDA behoudt alle rechten om de teruggestuurde artikelen te weigeren, zonder bevestiging van Hochanda, of op artikelen die buiten de 14 dagen bedenktijd worden teruggestuurd.

Recently Viewed